Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

vi ska flytta hemifrån

Av Kattis - 16 juni 2009 20:01

Jag har fått en lägenhet, så nu äntligen ska vi flytta hemifrån! =D

Det är en liiiten etta, här i farsta strand, så har nära hem till mamma så jag kan dumpa av Zion där om jag ska jobba, skitbra! ;P

Den 1/8 flyttar vi, inte så lång tid kvar. Jag hoppas att han kommer ta det hela med ro och kunna trivas där med. Och att han inte får problem med o va ensam hemma, har inte varit några problem alls hittils med det, så det kommer säkert gå bra. Man får väll börja om lite från början med ensamhetsträningen då kanske?! Så han känner sig trygg att vara ensam där också. Jaja det blir säkert bra,men så många tankar som flyger runt i skallen nu bara =)


Måste också säga STOOORT GRATTTIS till mamma Vera som numera är champion! =)



 
 
Elin

Elin

18 juni 2009 00:22

Stort grattis till lägenheten!! :)
Kram Elin o hundarna

http://emblaoalte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

18 juni 2009 21:06

vad härligt med ett eget krypinn! grattis!
ang ensamhetsträningen så tror jag som du att det säkert kommer att gå bra men att det inte kan skada att ta det lite långsamt för att vara på den säkra sidan.
Ha en toppenmidsommar! kram

 
Ingen bild

Kattis

19 juni 2009 09:30

Tack så mycket! :)
Ska bli så skönt att äntligen få ett privatliv! haha
Får hoppas att Zion tycker samma och inte tycker att det är alltför tomt sen när det bara är han o jag. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards