Garpenborg's Äventyrlige Zion

Alla inlägg under juni 2009

Av Kattis - 24 juni 2009 10:50

Zion gottar sig med ett fryst märgben medans jag ligger o steker mig. Nu jäklar ska det bli passivitetsträning, jag kan ligga o sola så får han antingen sola eller ligga i skuggan om han vill =) Har semester den här veckan, så måste ta tillvara på soltimmarna hehe.




Av Kattis - 16 juni 2009 20:01

Jag har fått en lägenhet, så nu äntligen ska vi flytta hemifrån! =D

Det är en liiiten etta, här i farsta strand, så har nära hem till mamma så jag kan dumpa av Zion där om jag ska jobba, skitbra! ;P

Den 1/8 flyttar vi, inte så lång tid kvar. Jag hoppas att han kommer ta det hela med ro och kunna trivas där med. Och att han inte får problem med o va ensam hemma, har inte varit några problem alls hittils med det, så det kommer säkert gå bra. Man får väll börja om lite från början med ensamhetsträningen då kanske?! Så han känner sig trygg att vara ensam där också. Jaja det blir säkert bra,men så många tankar som flyger runt i skallen nu bara =)


Måste också säga STOOORT GRATTTIS till mamma Vera som numera är champion! =)



Ovido - Quiz & Flashcards