Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Tror att dom är bästisar

Av Kattis - 14 februari 2010 22:32

Zion tror att dom är bästa vänner, men jag tror inte att Gizmo (katten) håller med riktigt. Hade Gizmo hemma hos oss i två dagar när mamma flyttade, det funkade riktigt bra faktiskt, även fast jag bor så litet. Dom låg till och med i soffan o sov båda två när jag kom hem efter att ha lämnat dom ensamma en stund. Det har nog aldrig hänt tidigare. Och Zion smög sig närmre och närmre, han gillar ju att ligga nära, gärna på en när han sover =) Men Gizmo var lite skeptisk till det, hon tittade surt på honom "håll dig på avstånd".


       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Skapa flashcards