Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

promenad med kompisen alte

Av Kattis - 29 april 2009 15:36

Idag har vi gått en jätte trevlig promenad med Elin & Alte, det var ett tag sen vi träffade dom men det funkade fin fint =) Vi gick längs vattnet så dom fick svalka av sig lite då o då. Vi såg en snok, fden örsta jag sett i år!

Vi gick bort till farsta badet och köpte oss en glass, härligt. Vi får göra om det snart igen Elin!


Igår va vi på ringträning i gubbängen, zion skötte sig kalas bra, travade fint vid min sida, ställde upp sig bra, visst han va lite glad i "domaren" men vad gör det? hihi, Har anmält zion till inofficiell utställning på gubbängsfältet den 21/5, bra träning och ska bli kul att se hur han sköter sig =)


Ikväll är det agility kurs igen, vad veckorna går fort. Tycker att det är onsdag hela tiden.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards