Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

små små russin

Av Kattis - 4 mars 2009 19:45

På begäran av uppfödaren kommer här bild på hans små "russin" hihi.



 
 
Ingen bild

Maria

5 mars 2009 11:00

Tack :-) men guuud så små dom är! fast som tur är inte skrynkliga! det hade ju sett för ynkligt ut :-) undras om dom återgår till vanlig storlek om man slutar med hormonerna? det kan man fundera på,,,,
men JO glöm inte att skaffa ett testikelintyg (fylls i på stamtavlan)
kram!

 
Elin

Elin

5 mars 2009 23:09

det är ju nääästan så jag börjar fundera på vad det är för uppfödare vi har som ber om såna här bilder.. hahaha.. men jisses har dom krypmt efter hormonsrputorna? :S
kram

http://emblaoalte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sandra

6 mars 2009 12:35

Haha nej men lillmonstret dåå! Hahaha gulligt värre :)

 
Ingen bild

maria

9 mars 2009 19:21

haha, ja ibland kan man verkligen undra det :-) dessutom skulle jag vilja plocka ut en och plutta in den hos Alte ;-) när nu Kattis ändå inte vill ha dom :-) Lite Robin Hood sådär, ta från dom rika och ge till dom fattiga. kram!

 
Elin

Elin

11 mars 2009 09:36

haha ja det vore ju nåt om man kunde göra så!

http://emblaoalte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards