Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

luktar gott

Av Kattis - 25 september 2009 22:26

Har en nybadad Zion här, han luktar melon&gurka o inte hund längre *sniff sniff*, kommer inte ihåg när jag badade han senast hihi.

Imorgon är det dags för utställning i Sollentuna, är en till staff som är anmäld,..nyfiken på vem det kan vara =)

Återkommer med resultat imorgon och hoppas att han kan sköta sig den här gången ;)


  


  


 
 
Elin

Elin

28 september 2009 23:06

åh vart har du köpt det härligt doftande schampot? :D
kram

http://emblaoalte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Skapa flashcards