Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Äntligen!!

Av Kattis - 24 mars 2009 20:27

Nu har dom efterlängtade halsbanden från ae collars äntligen kommit! Igår morse kl 07.50 plingade det på dörren..vem fan kan det vara tänkte jag. Tänkte inte öppna först, plingar inte så ofta på dörren längre, om man inte väntar besök då. Men jag tog mig upp o öppna, som tur va! Trodde att det skulle komma en avi med posten, men icke..det var express =)

Måste säga att jag är suuupernöjd med båda halsbandetn, det ena är brunt 19mm och det andra är svart 32mm.

Han är skitsnygg i båda, måste fota så ni får se!


 
 
Ingen bild

Maria

25 mars 2009 11:52

ååhh vilka fina! ja fota fort så jag får se hur snygg han blir :-)
kram

 
Tina

Tina

29 mars 2009 20:23

Men visst är det någonting alldeles extra med dom här halsbanden - det riktigt lyyyser genuint hantverk och kvalitet om dem - jag åller med föregående kommenterare och säger - prova, fota och lägg ut - vill se hur snygg han blir!
Ses på fredag - ska bli superintressant!
Kram T

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards