Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

helg igen

Av Kattis - 21 februari 2009 20:42

Dom senaste veckorna så har vi inte gjort speciellt mycket, jag är ju på praktik, bara en vecka kvar nu! Sen får jag sovmorgon igen, nu börjar jag kl 7 nästan varje dag *gäsp*. Men Några dagar i veckan så har vi träffat Carro och Tula så har vi gått en promenad tillsammans o så får dom springa av sig lite. Igår så var vi hemma hos dom, skulle titta på film. Det va inte det lättaste, Zion har så svårt att koppla av borta, med roliga människor + Tula. Han fick ett ben att tugga på vilket han tyckte om, men han kunde inte ligga still och tugga utan bytte plats ca var tredje sekund. Stress stress, vet inte riktigt hur man ska få honom lugn??! =/ Det tar så på krafterna.


Klickern används flitigt på kvällarna nu så han får jobba lite iallafall, han älskar det! Lär in lite små trix bara, han bjuder ganska bra på beteenden men ibland blir han frustrerad o börjar skälla *hihi*.


En sak till, hans pungkulor har blivit till små russin nu efter chip kastreringen haha, blir ju så när själva produktionen stoppas =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Skapa flashcards