Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Natti natti

Av Kattis - 31 januari 2009 22:44

Idag har jag jobbat heela dagen, men han och mamma tog en långpromenad på dagen...sen när jag kom hem då fick han sin kong, som jag fyllt med köttfärs och lagt i frysen...den höll han på med över en timme sen slockna han =) Sötnöten! Nu är det dags för mig att sova också, jobb imorrn med, natti!



 
 
Ingen bild

Maria

3 februari 2009 16:33

vilket bra tips, hoppas fler nappar på det. Vi har gjort så några gånger, men då på sommaren :-) mindre gegg inne då
kram M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards