Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

sommar och sol...

Av Kattis - 27 januari 2009 22:29

Gaah vad jag vill ha sommar nu! Så trött på det här skitvädret, antingen slaskigt eller så är det isbana ute.  Men nu är det ju bara några månader kvar =)

På måndag går jag ut på praktik, blir på ett sjukhem, i 4 veckor så blir det "heltidsjobb" vilket inte känns sådär jätteroligt, jag kommer vara en väldigt trött matte i en månad =( Utöver praktiken så kommer jag jobba mina helger på mitt riktiga jobb också, så jag kommer ha hela 5 lediga dagar under hela februari! Tur att jag har en snäll syster som är hundvakt så han blir ju inte lidande, men känns jobbigt ändå =/


Imorron är jag ledig, då tänkte jag ta med han ut på äventyr, åka några stationer med t-banan och ta en promenad på något nytt ställe för omväxlingsskull =)



Här är en bild när han är på balkongen i somras


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards