Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Lite träning

Av Kattis - 18 januari 2009 16:37

Idag åkte vi iväg till gubbängsfältet för lite träning. www.gunvald.se har drop-in träning varje söndag 15.00, rekommenderas verkligen. Två jätteduktiga killar som håller i träningen. Mycket fokusering på kontakt och hundmöten. Kostar bara 30:- per gång dessutom!! =)

Brukar vara rätt många hundar med, idag var det nog runt 25 stycken.

Zion slockna direkt vi kom hem o nu ska jag fixa lite käk, toodeloo!!

 
 
Anki

Anki

22 januari 2009 13:05

Zion är verkligen jättefin han med!!! HAn o Spike ser ut att ha lika kroppar! Men tror Zion har större huvud! Mycket snygg!!!
Jättefina bilder du har för övrigt! Kram Anki/Spikesmatte

http://www.staffisspike.dinstudio.se

 
Ingen bild

Maria

24 januari 2009 22:24

men gud vad smidigt med dropin träning! ska jag tipsa fler om.
Härliga bilder på din kille, jätte kul att hålla sig uppdaterad här! kram kram till er båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards