Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

liten blir stor

Av Kattis - 7 januari 2009 23:08

Idag tog vi en promenad förbli djuraffärn, tänkte att jag skulle väga killen,..21,8kg stannade vågen på!!  Han har gått upp ett helt kilo sen sist, kommer inte ihåg när det va, men börjar synas på han nu, bredden börjar komma =)


Satt o kika igenom alla miljontals bilder på skrutten, slänger upp ett par stycken från han va liiiten skit! =)





 
 
Ingen bild

Maria

11 januari 2009 20:50

åååhhhh söta killen!!!! härliga bilder, jag snor nån hoppas det är ok.
Vi vägde Vera hos veterinären igår och hon ligger på 16,8kg fröken Yoyo vägde in på ca 14 :-) Men Zion behöver ju dessa kilon till sin storlek. Kul att det händer saker nu :-) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards