Garpenborg's Äventyrlige Zion

Direktlänk till inlägg 24 december 2008

GOD JUL

Av Kattis - 24 december 2008 22:16

God jul allihopa, hoppas ni haft en trevlig julafton!

Våran har varit lugn och mysig, nu ska vi ut på sista rundan sen så tänkte vi krypa ner under täcket. Va uppe vid 8 imorse, va ute på en härlig promenad. Sen hälsa vi på mormor som ligger på sjukhuset en sväng, då fick Zion stanna hemma o sova. När vi kom hem var det dags för Kalle Anka och efter det en massa god julmat. Och efter det JULKLAPPSUTDELNING! Zion fick en gris som va jätterolig och en massa tuggben med olika smaker så som pizza, bacon, bubbelgum mm.

Imorgon ska vi bara ta det lugnt och njuta av ledigheten! Kram på er!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 14 februari 2011 19:48


Den tillbringas självklart med min lille prins <3 Det blev ingen garageträning idag, alldeles för kallt så det ställdes in. Körde ett litet träningspass här hemma istället, lite bakdelskontroll (backa upp på en telefonkatalog), det gick stråla...

Av Kattis - 11 februari 2011 12:33

Nu är det nästan ett år sedan jag bloggade sist, ska se om jag kan ta tag i detta nu. Kommer nog handla mycket om våran träning, kanske lägga upp videokklipp, hmm ska se hur jag kan utveckla detta.   Idag är det ivarjefall inget promenad väder at...

Av Kattis - 20 mars 2010 07:30

Av Kattis - 18 mars 2010 18:45

Skapa flashcards